Feike Cats

Feike Cats

Feike Cats is Klanthousiasme- en Verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van presentaties, workshops en inspiratiesessies. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers. Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.

 

Verleuken, iets dat volgens Feike niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht, is volgens Feike een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden.

 

Feike Cats is schrijver van de boeken “Theorie bestaat niet! (2006)”, “Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013)”, “Verleuken kan iedereen (2017)” en “365 dagen Klanthousiasme (2018)”. De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en Verleuken. Ze staan vol met praktische tips & trucs.

 

Uitgangspunt van Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over de product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als Ambassadeur op te treden.

 

Feike Cats gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten.

 

Kijk voor meer informatie onderstaande video en op www.houdenvanklanten.nl.